Tematika:
Kukla Krisztián: Kortárs festészet
Végvári Zsófia: Kortársunk, a hamisító
Tóth Pál Sándor: Tanácsadók és a gyűjteménymenedzsment
Gajzágó György: Az üzleti világ és a művészeti szektor helyzete és viszonya
Tematika:
Gajzágó György: Art branding: a nagyoktól érdemes tanulni
Bencsik Barnabás: A tehetség és a műalkotás ismérvei
Fenyvesi Áron: A kurátorok és kritikusok történelmi szerepvállalása
Rényi András: Hogyan keletkezik a kép
Tematika:
Horányi Attila: Fotó, mű, tárgy (a kortárs fotóművészet értelmezése)
Vékony Délia: Mitől kortárs egy művész, mitől kortárs egy műalkotás?
Kaszás Gábor: Klasszikus, modern és kortárs gyűjtés közti különbség
Martos Gábor: Ilyet én is tudok! – érdekes kortárs jelenségek a világban
Kertész László: Szobor, objekt, installáció
Tematika:
iski Kocsis Tibor: A művész hivatalos képviseletének szerepe és fontossága
Eperjesi Ágnes: Konceptuális alkotások értelmezése - a művész és a modell
Oltai Kata: A női nézőpontról és az értelmezés feminista keretéről
Bordács Andrea: A Velencei Biennálé, mint kortársművészeti etalon
Gajzágó György: Art branding: a nagyoktól érdemes tanulni – második rész
Tematika:
Kertész László: A kortárs művészet gazdaságtana
Petrányi Zsolt: Kortárs művész-karriermodellek az intézményrendszeren kívül
Hegedüs Orsolya: A nemzetközi kortársművészet ikonjai – a tekintélyelvű rendszer
Emőd Péter: Nemzetközi műkereskedelem
Molnár Annamária: Jelentős nemzetközi művészeti vásárok – a jelenlét fontossága
Tematika:
Szurcsik József: Mitől kortárs, mitől műalkotás? - szemlélődő műelemzés workshop - I-II.
Dr. Kiss Zoltán: Művészet, jog és vagyon
Ébli Gábor: A gyűjtők és gyűjtemények szerepe az artworld mechanizmusában
Tematika:
Gajzágó György: Művész image: a branding és a gyűjtő
Molnár Annamária: A jelentős nemzetközi művészeti vásárok – a jelenlét fontossága
Kincses Károly: A ma kortárs fotográfiája holnap már a tegnap műtárgya (A fotográfia a műkereskedelemben)
Kováts Dávid: Aukciós stratégiák és játszmák
Rényi András: Modern-avantgárd-posztmodern-kortárs I-II.